september.

2012-06-14 ♥ 11:57:22 | Kategori >> Familjeliv | KOMMENTARER (0)

I September börjar jag jobba. På nytt jobb. Samma slags tjänst som tidigare (enhetschef) i samma organisation, men på ett nytt ställe. Den här gången får jag gångavstånd! Hur fantastiskt är inte det? Ingen tid ifrån min familj behöver spillas på att ta sig till och från jobbet. Jag kan gå hem på lunchen, om jag skulle känna att jag behöver det.

Min sambo äkta make får vara pappaledig som vi ville (men eftersom jag inte hade något jobb att gå tillbaka till så visste vi inte om det skulle gå), och jag får jobba där jag helst av allt vill, med det jag helst av allt vill! Enda nackdelen är att det är ett vikariat igen...som vanligt.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0