medeltidsbebis

2012-08-03 ♥ 12:22:06 | Kategori >> Familjeliv | KOMMENTARER (0)

 
Jag har gift mig med en såndärna medeltidare. En sån som syr medeltidskläder, åker till Visby och går runt i dessa och så där. Ni vet, såna som vissa tror leker medeltiden eller något annat idiotiskt.
 
Förra året var jag på medeltidsveckan för första gången, karln för tusende, ungefär.

Jag hade ett 11-veckorsfoster i magen. Folk drack öl, festade, hade roligt. Jag fick baksmällan, ungefär. Konstant supertrött och illamående, sviktande aptit och kräkningar på Gotlandsfärjan. Men det var en mysig semester ändå! Jag, som något motvilligt klädde mig i medeltidskläder förra året och kände mig ungefär så som man gjorde när man gick påskkärring men egentligen var lite för stor, har sett fram emot det i år!
 
Det känns bättre att ha ungen på utsidan det här året. Iklädd sötaste medeltidsoutfiten sydd av hennes pappa.
 
 
Jag ska ha en klänning som jag sytt om så den blir lite mer amningsvänlig...



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0