barnmatsdebatten.

2012-08-29 ♥ 16:47:00 | Kategori >> Barnmat | KOMMENTARER (1)

Är det inte underligt att det är en extremt het potatis, det här med hemlagad barnmat till bebisar? Folk vågar knappt erkänna att de lagar egen mat, för man blir så påhoppad av personer som då anser att man har något form av Duktighetssyndrom.
 
Varför är det så när det gäller mat till bebisar? Så är det knappast med annan barnmat. Nej, då är det snarare nackskott på Mamma Scans köttbullar.
 
Om man (på riktigt!) blir provocerad av personer som inte ger burkmat till sina barn, vad har man för problem då?!
 



Kommentarer
Postat av: R

Jag vet! Och sen ska vi inte tala om hur reaktionen blir när jag säger att jag inte tänker köpa färdiggröt utan göra hemlagad och berika den med järn genom paltbröd i.
Eller att jag inte tänker ge industrigjord välling...

2012-08-30 @ 21:03:19
URL: http://xn--hn-fkab.se/bakbloggen

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0