alltet.

2012-08-24 ♥ 14:33:00 | Kategori >> Familjeliv | KOMMENTARER (1)

I 9 månader låg hon i min kropp. Och nu är hon här hos oss, och vi är skyldiga henne allt i världen, för det var vi som förde henne hit. Hon lever på näringen som kommer ur min kropp och hon känns nästan som en del av mig. Hon fyller mitt hjärta fullare än jag någonsin trodde att det kunde bli. Hon är så självklar i mitt liv, och viktigare än mina andetag. Bandet vi har känns så oerhört starkt, som att inget kan bryta det någonsin.
 
Och om jag skulle dö idag så skulle hon inte ens minnas mig.



Kommentarer
Postat av: Ellinor Olofsson

Så fint skrivet!

Svar: Tack snälla! :)
Ellieott

2012-08-24 @ 15:38:40
URL: http://movingforlove.blogg.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0