sommarfest med filmtema

2011-06-14 ♥ 12:53:56 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (0)

I helgen var vi på fest. En otroligt rolig sådan! Det var nog första gången som jag var på maskerad faktiskt. Alla hade gått in stenhårt och var fint utklädda. Värdinnorna hade gjort ett jättejobb med dekorationer, snittar, drinkar och annat.

I en av värdinnornas lummiga trädgård hade den röda mattan rullats ut.


Jag var professorn från Släpp fångarna loss (bästa bästa filmen! ALLA måste se den).


Sambon gjorde succé utklädd till Törnrosa. Han kom tvåa i bästa-kostym-tävlingen.


Hollywood!


Goda snittar!

Jag hade gärna visat allas utstyrslar, men jag vet inte om de vill hamna på bloggen. Det var i vilket fall som sagt hög standard på utklädningarna, inte allt för få hade sytt väldigt fina och avancerade kläder själva!



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0