som en klubbad säl

2011-01-28 ♥ 10:19:20 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Jag kom hem alldeles dödstrött igår. Men jag valde ändå att sitta uppe en timme och titta på På Spåret med min karl. Det är vår nya grej. Vi är i lag mot de andra två paren. Det är ytterst bra att vara i lag med min sambo, för han kan typ allt. Det är största anledningen till att vi inte tävlar mot varandra. Då hade det varit avgjort på en sekund. Sen gick jag och la mig - och sov som en klubbad säl i 9 timmar. Jag brukar alltid vakna några gånger varje natt, men inte nu. Det var fantastiskt skönt, och välbehövligt.

Hoppas jag sover lika bra inatt, för imorgon jobbar jag 12,5 timme...

Jag köpte tulpaner till min karl på vägen hem.

Fast mest kanske jag köpte dem till mig själv... vem vet..




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0