jag i ett tråkigt jävla nötskal

2011-01-29 ♥ 22:07:10 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (1)

Jag är sjukt deppad just nu.

 

Jag har det stressigt. Mycket i skolan, och så jobb på det. Nu har jag precis kommit hem från jobbet, har jobbat 9-21.30 denna lördag. Meningen var att jag skulle gå på en fest på MF, eftersläppet till sambons middagsgrej med skolan.

 

Jag fick migrän på jobbet. Fruktansvärd sådan, visste inte hur jag skulle palla att jobba. Hittade tillslut ipren som mirakulöst hjälpte ganska bra. Min snälla pappa hämtade mig från jobbet för att jag skulle hinna göra mig i ordning innan festen. Jag kommer innanför dörren och bryter ihop. Faller ihop i nån form av hög, ringer och skäller på min sambo av oklar anledning och gråter hejdlöst. Jag är utmattad. Min kropp säger ifrån. Någon fest blir det inte, säger kroppen och insisterar på att få vila.

 

Det är så typiskt jävla mig. Ta på mig för mycket, tills jag ger vika, och då bli tvingad att låta bli det roliga.

 

 




Kommentarer
Postat av: Gudrun

Usch va tråkigt! Det är verkligen en balansgång man måste lära sig det där :/ Hoppas du får en trevlig och lugn dag idag iaf!

2011-01-30 @ 11:45:25
URL: http://rudgungudrun.blogspot.com/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0