så mycket fint

2011-02-18 ♥ 19:44:08 | Kategori >> Tankar & diskussioner | KOMMENTARER (0)



Jag är så glad för min sambo, för att min skola snart är slut och för att jag verkar kunna andas ut på jobbfronten. Så glad att jag får följa mina drömmar och att min fina man också får det. Att han ger mig allt jag kan önska mig, och jag honom. Jag är så glad över mina vänner, mitt hem, min stabila ekonomi och alla fina släktingar.

Jag har det så bra. Jag har så många som jag tycker så mycket om. Så mycket fint runt omkring mig. Men jag har svårt att njuta. Jag har svårt att inte tänka på att allt jag har kan också tas ifrån mig. Man hinner inte annat än andas innan livet ändras med tvära kast för personer i min närhet.

Ingen äger framtiden, och framtiden äger inte alla. Ingen vet vem som ska få färdas dit, eller på vilket sätt och med vilka personer.

Allt är givet människan som lån.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0