filmisar

2011-02-21 ♥ 18:48:10 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (1)

Min sambo har fått ärva en hel del fina gamla saker från släktingar. Jag älskar sådant. Tycker det är så fint att ha en massa saker med historia i ens hem. Klassiska filmisar hade jag aldrig ens sett förut.

En prydlig hög med skatter.


Fullt med fina kändisar. Varför känns det som att dagens kändisar inte alls är sådär smakfulla? Det kommer kanske våra barnbarn tycka, men vad vet jag.


Den här donnan finns det väääääldigt många bilder på. Jag kan förstå varför.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Värsta coolt med filmisar! Men vi hade ju faktiskt nästan filmisar när vi var små, kommer du inte ihåg Spice Girls korten? ;-D

2011-02-21 @ 19:19:51
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0