färskpressat till frukost

2011-02-26 ♥ 14:43:22 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (1)

Vi dricker sällan juice. Köper aldrig hem en förpackning. Jag tycker all juice känns onaturlig, även om det står "färskpressad" på den så vet man ju att det inte är sant. Nej, inte heller Brämhults, även om den är otroligt mycket godare än annan.

Men plötsligt fick jag ett sug efter en mysig helgfrukost med juice. Så jag köpte tre kilo apelsiner och pressade 2,5 av dem i morse...

Jag kommer typ ha träningsvärk i armen imorgon...

 

Mysig helgfrukost!




Kommentarer
Postat av: linn

vilket lyx med hemmapressad juice =)

2011-03-14 @ 19:46:44
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0