nyårslista

2011-12-30 ♥ 17:30:33 | Kategori >> Tankar & diskussioner | KOMMENTARER (0)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog examen. Blev gravid.



Har du några nyårslöften?
Nej.



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Dessutom blev min syster och min kusin gravid, men de barnen kommer 2012.

 


Vilka länder besökte du?
Sverige. Och Gotland, höhö.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.

 


Bästa minnet från 2011?
Har ingen såndär speciell händelse. Bästa är förstås att vi ska få barn, men det var till exempel inget lyckorus när jag gjorde det positiva grav-testet eftersom jag tre veckor tidigare fått missfall och inte vågade hoppas. Men första gången vi åkte till gynakuten denna graviditet med blödningar, och fick se ett litet hjärta picka var fantastiskt!

 

 

Bästa köpet?
Min na iPhone 4s tror jag. Sannerligen välanvänd.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat...



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min fantastiska sambo.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare. Har nog aldrig varit så ledsen som i år. (Men det har också varit mycket glädje).



Favoritprogram på TV?
På Spåret.




Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
Lite ro i själen.


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få en bebis förstås.




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0