påskmuffins och lite oförskämda gäster

2011-04-23 ♥ 12:44:07 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (1)

Eftersom vi skulle få gäster igår så bakade jag muffins med lite påskigt tema.


Jag hittade mest på som vanligt, men använde Leilas grundrecept till själva muffinsarna.


Ägg ska man ha!


Jag gjorde nån form av smörkräm med citronsmak. Den blev gul. Bra, för det var typ det enda som egentligen var påskigt med muffinsarna.


Färdigt!


Jag hade gjort fint på vardagsrumsbordet för en gångs skull. Annars är det mest överbelamrat...


Jag vet inte om det tillhör allmänt hyfs att dra värden i skägget när man är bortbjuden, men det gjorde i vilket fall en av våra gäster. Det kanske var för han inte fick en endaste muffins, bara en banan...



Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

åh vad gott!

ja det ska bli roligt att få lära andra jobbet :)

2011-04-24 @ 16:52:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0