en trevlig balkong växer fram

2011-04-19 ♥ 17:49:32 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (0)

Jag har köpt möbler till balkongen. Så där kan man nu sitta och till exempel dricka kaffe om man vill.

och det vill man ju.

 

Åhhhh jag längtar efter att plantera en hel massa växter. Jag går där ute och planerar och planerar. Det gäller ju att vara lite ekonomisk när man bara har en väldigt liten yta. Tomater och jordgubbar ska det bli i vilket fall. Och några till smultron, de växer ju faktiskt där redan. De som överlevde vintern vill säga. I år kanske jag ska ha lite blommor också, och inte bara ätbara saker? Men samtidigt är det väldigt tillfredsställande att kunna skörda sin egen mat på en liten minibalkong...

 

 




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0