torsdag.

2010-09-09 ♥ 18:29:11 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Föreläsningar hela dagen. Sen hem till mina föräldrar och fixa lite grejer. Hälsat på mormor. Gått hem. Fallit ihop i en hög.

Jag är så trött.
Sov ingenting inatt. För varje timme som gick så blev jag mer och mer stressad, och då somnar man ju ännu sämre.

Jag måste plugga. Och packa! Imorgon åker vi till Gotland, hela släkten. Min kusin gifter sig. Med sin fästman (no shit) som också är hennes brors vän. En annan person i den kompiskretsen är min fina kille. Härligt!

Slöjan på möhippan var snygg. Hon kanske har den när hon gifter sig? :)




Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, bröllop lät kul! Hoppas du sover bättre inatt :)

2010-09-09 @ 19:47:07
URL: http://sandraajax.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0