svagt kaffe och höstsolen

2010-09-29 ♥ 09:04:17 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Jag dricker svagt kaffe. Det är det värsta kaffet som finns, och jag vet inte hur jag lyckades få det så (jag gör alltid för starkt). Jag tittar på GoMorronSverige, som är mitt nya favoritprogram (Malou är besegrad). Det talas om miljöhotet. Om vi inte gör något radikalt så kommer inte mänskligt liv finnas kvar om 100 (!) år. Det låter ju helt sjukt. Bäst att stoppa huvudet i sanden och låtsas att de säkert har fel, för så snart kan det ju inte vara.

 

Utomhus skiner höstsolen. Det är en krispig dag med värmande sol och kalla höstvindar. Jag vill sätta på mig varma kläder och ta med en termos med (starkt) kaffe någonstans och njuta av att hösten inte är så dålig ändå. Men istället ska jag plugga hela dagen. Om ett år är jag inte student längre. Tänk så skönt!




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0