söndag med tillhörande mys samt ångest

2010-09-05 ♥ 22:31:44 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Det blev dags för middag. Som utlovat så lagade jag denna (händer inte ofta, min karl är typ världsbäst på det). Men jag bad honom att riva morötterna. Då skadade han sig svårt med en avriven knoge. Typiskt.

 

 

Det blev hamburgare. Gott! Tomaterna är givetvis skördade på balkongen en minut innan servering!

 

 

Sen blev det mörkt och jag tände våra nya ljus. Nu skulle man kunna tro att vi har det romantiskt. Men icke- Vi sitter mest i ett stökigt vardagsrum framför varsin dator. Fast en och annan puss hinns ju med förstås.

 

Imorgon är det måndag. Det uppskattas ej (Det är här den av rubriken utlovade ångesten kommer in).




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0