hemkommen

2010-09-25 ♥ 22:34:38 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Det har dragits upp båt i sjön. Jag skulle hjälpa till. Men det kändes inte direkt som att jag bidrog till så mycket, eftersom min uppgift blev att hålla koll på två nästa-treåringar och en bebis. Tydligen bedömdes min förmåga att lyfta båt som sämst av allas, och nån var ju tvungen att hålla bebisen.

Anledningen till att jag inte bedömdes som duglig är att jag är lite invalid. Efter en snowboardolycka så är min vänsterarm permanent fel. Dock så är jag faktiskt inte så invalid att jag inte hade kunnat hjälpa till med båten. Men jag nöjde mig gott med bebisgosandet!

Det kändes nästan som att jag inte hade gjort mig förtjänt av den fantastiska middagen som sedan stundade!


Nu ska jag sova snart. Imorgon är det jobb som gäller.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0