en lat kvinnas bekännelser

2010-09-28 ♥ 21:12:20 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Jag bestämde mig för att plugga hela dagen. Jag har väl pluggat i kanske 1 timme, max. Effektiv tid alltså. Jag tar så många pauser att en pluggsession ändå tar halva dagen. Så dumt. Hade jag varit effektiv hade jag ju dels hunnit mer, och dessutom varit ledig mer den här dagen.

Imorgon ska jag plugga tillsammans med min kusin som läser något helt annat. Det är ganska bra, vi brukar göra så. Sitta tillsammans och tvinga varandra. Förhöra varandra och så.

Nu är det dags för lite kvällsmys i min ensamhet, men snart kommer min karl hem och då ska vi titta på sopranos.

Jag dricker julté för första gången i år.




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0