tidig morgon trots ledighet

2010-10-06 ♥ 08:47:42 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

God morgon!

 

Jag var uppe 6.45 idag trots att jag är ledig. Eller, ledig och ledig, det kanske man inte bör betrakta sig som dagen innan en jättesvår tenta... Men jag försöker hursom att se till att jag kommer kunna somna ikväll utan problem, eftersom tentan är tidig och jag har svårt att tänka om jag är helt trött.

 

Igår kände jag mig som ett våp när jag var tvungen att smsa min man när en säkring gick. Men det var faktiskt för att jag inte visste var proppskåpet var någonstans eftersom detta inte har inträffat förut under tiden som jag har bott här. Så jag var bara lite dum.




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0