inte snuskigt äckligt

2010-11-29 ♥ 09:58:41 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (3)

Jag tyckte det lät väldigt snuskigt med choklad med salt i. Men det var väldigt gott! Den tog slut på två dagar. Jag och sambon delade upp den millimeterrättvist. Bråkade lite om de största bitarna när vi bröt isär två. Kanske är det för att vi är störst i syskonskaran båda två? Vi har liksom levt hela livet med uppfattningen om att hela tiden behöva stå tillbaka för andra, offra sig, ha överseende osv. Men vem vet. Vi kanske bara älskar choklad väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Första gången jag hörde talas om det, tyckte jag också att det lät lite konstigt. Men... det ger liksom en extra dimension till chokladen!

Dock tycker jag chilli i choklad fortfarande är äckelpeckel:-)



M @ Lit de Parade

2010-11-29 @ 12:22:17
URL: http://www.litdeparade.se
Postat av: Kristina

Den har jag också provat! Mycket god.

2010-11-29 @ 21:34:15
Postat av: chi

åh den är verkligen super god den där! Såg ett program med nigella lawson då kvinnan knaprade på baconchoklad! Där tror jag nog min gräns går :)

2010-11-30 @ 10:44:47
URL: http://linhchitranle.blogspot.com

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0