hösten är slut och vintern kommer

2010-11-11 ♥ 11:20:21 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (4)

Det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag hann inte mer än köpa en höstjacka innan det var dags att hämta min stora tjocka vinterjacka. Det ger dock lite hopp om livet, eftersom jag gärna spolar förbi tiden av c-uppsats och vinter och välkomnar våren. Men än så länge är det lång tid kvar...

Idag ska jag arbeta. Jag förstår inte varför jag gör så här mot mig själv, jag klarar mig utan de extra pengarna och det enda som händer är att jag blir ännu mer stressad. Jag kan inte ha en ledig dag utan att boka in någonting, och då kanske man får skylla sig själv om man får magsår... (fast nu är det ju inte stress utan en bakterie som orsakar magsår?).



Kommentarer
Postat av: ann

och snart ett år sedan Thailand... Åh, vad jag längtar tebax!



Kram från din f d roomie

2010-11-12 @ 18:18:08
Postat av: ellinor

Ann: Ja jag tänkte på det nyss jag också! Det var så härligt, längtar tillbaka...

2010-11-12 @ 20:03:05
URL: http://ellieotts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

2010-12-28 @ 17:59:58
Postat av: ellinor

jag jobbar extra inom LSS-vården :)

2010-12-29 @ 00:22:20
URL: http://ellieotts.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0