snabba frågor

2010-12-17 ♥ 20:43:59 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

1. Hur gammal är du om fem år? 27! (HJÄLP! Hej åldersnoja)
2. Vem var den sista du träffade? Kajsa o Affe
3. Hur lång är du? 159 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Oj, ingen aning. Det var så länge sen. Men jag tittade på Rome igår, men det är ju en serie.
5. Vem ringde du senast? K
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja tack" till Amanda
7. Vad är dagens planer? Dagen är snart slut. Planen var att skriva c-uppsats. Ska se om jag orkar mer ikväll. Har även fikat med K
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa oftast.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, typ.
12. När vaknade du idag? 12.00 (!!) Vänt på dygnet sedan kräksjukan...
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Eh? Va? Vi har haft flera katter under min uppväxt. Nu har jag en, som dock bor hos mina föräldrar (jag bodde där när jag köpte henne och hon vill inte bo i lägenhet...)
14. Vilken är din favoritplats? Hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? Busshållplatsen en slaskig kall och blåsig dag...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I något form av hus med min karl och kanske nån unge eller så.
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket. Framförallt tanken på lösa kroppsdelar. Hehe. Är livrädd för att hitta ett lik.
18. Vem fick dig att skratta senast? Lilla A som var utklädd till Tingeling.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja... men det var länge sen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Går aldrig barfota.
26. Är du social? Jag har mer eller mindre social fobi. Jag älskar att umgås med andra människor men blir tyst och dum oftast tror jag. Tar inte kontakt. Sjukt tråkigt.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad, kola...sånt.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hm. Köpa lite nya möbler och sen spara resten.
29. Tycker du om kinamat? Javisst. Gillar Thai och japansk mer dock.
30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja det klart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja jag tror det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, så småningom
38. Kan du några andra språk än svenska? Förvånas ständigt över hur dålig min engelska faktiskt är...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och hem. Äta bra och trivas hemma är viktigast.
42. Äger du dyra smycken? Det beror väl på vad man menar med "dyrt"? Har ett halsband som betyder oerhört mycket för mig, men det kostar nog inte så mycket. Och en viss ring...
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror Teodor tror jag faktiskt! Han är kul. Och störd. Men typ alla jag känner är roliga faktiskt!
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på min handled sedan kusin K råkade hälla smält socker på den under pepparkakshusbak. Det var smärtsamt.
47. Vad har du för ringsignal? Nån standar iPhonegrejs
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en hel del.
49. Flirtar du mycket? Nej…?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild ju.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. Jag har inte körkort men om jag hade det så har jag svårt att tro att jag skulle köra för fort. Jag har dödsångest över det mesta.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Kvinnorna på 10:e våningen" av Karin Alfredsson.
54. Läser du dagstidningen? Läser DN på nätet bara.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Hemmets veckotidningsprenumerationen gick ut...
56. Dansar du i bilen? Hur skulle det gå till?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att-göra lista
59. När var du i kyrkan senast? På begravning i våras tror jag.




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0