man får inte alltid som man vill

2010-12-19 ♥ 20:43:38 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (2)

Jag vill sitta vid ett bord med en brasa i närheten. Framför mig vill jag ha kaffe och bredvid mig vill jag ha min man. Jag vill vara lätt i sinnet och mätt i magen efter en god frukost.

Men nu är det inte så. Och det är ingen idé att gnälla över det. Men man kan ju drömma sig bort. Och någonstans så känns det ändå fint att min dröm inte handlar om resor runt jorden eller miljonvinster. Jag är så nöjd med det jag har, och det enda jag önskar mig är lite frid i själen så jag kan njuta av det. Men det kommer nog snart. Ska bara skriva snart den här uppsatsen först. Snart kanske jag kan glömma det akademiska språket och skriva dikter istället.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

när jag åt skumtomtarna var jag inte hungrig, jag var bara sugen på att just äta några godisar..lite för julemyset som jag då höll på med..jag hade egentligen kunnat skippa dom.



Jag är som mest sugen och vill ha godis när jag typ äter lax och grönsaker.

Äter jag nåt mer flottigt får jag inget godissug alls.



men godis äter jag aldrig istället för mat.

2010-12-19 @ 21:54:03
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

när jag åt skumtomtarna var jag inte hungrig, jag var bara sugen på att just äta några godisar..lite för julemyset som jag då höll på med..jag hade egentligen kunnat skippa dom.



Jag är som mest sugen och vill ha godis när jag typ äter lax och grönsaker.

Äter jag nåt mer flottigt får jag inget godissug alls.



men godis äter jag aldrig istället för mat.

2010-12-19 @ 21:55:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0