kärlek.

2010-12-29 ♥ 18:15:23 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (1)

När vi blev tillsammans kändes det inte bara läskigt och pirrigt för att jag var nykär och så.

Det var något mer.

Även om vi inte brådskade alls så kändes det som att jag kastades in i någonting som jag aldrig skulle kunna lämna. Det ville jag inte heller, men saker som är oåterkallerliga tenderar att skrämmas ibland.

Jag tror nog inte på kärlek vid första ögonkastet, men ändå så var det något som hände där på trappan. Det var som att allt föll på plats där och då. Som om jag visste redan då.

"Det är såhär det ska vara - du & jag!" Det blev liksom vår mening, våra ord att säga till varandra. Världens mest självklara sak.

Du och jag, Ola står det i min ring.




Kommentarer
Postat av: ankan

gud vad underbart! :) all lycka till er, all all all all lycka!

2010-12-30 @ 09:43:28

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0