plockad, skördad eller slaktad är frågan

2010-08-27 ♥ 20:55:11 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (0)

Solrosen på balkongen har slagit ut fullt, och är nog så fin som den någonsin blir.

Man kan ju tycka att den är vacker där den står, men ärligt talat så är vi

inte på balkongen så mycket.

 

Så den fick komma in istället.

 

Och stå i ett glas vatten tillsammans intill glaset med nyponrosen som jag fick från min älskling och en ros från en socialdemokrat på stan...

 

Det blev fint på vardagsrumsbordet.

 

Nu längtar jag så otroligt mycket efter min sambo. Det är så väldans trist att han jobbar så sent att jag sover när han kommer hem när jag börjar tidigt dagen efter...

 

 




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0